SZUKAJ W SKLEPIE

Reklamacje

 
Adres do obsługi reklamacji:
ANMERA Justyna Meresińska-Pokrzyk
ul. Katowicka 97
43-190 Mikołów
Adres e-mail: sklep@maxlazienki.pl
 

W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi oraz skontaktować się z maxlazienki.pl. Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczających przesyłkę oraz spisania protokołu niezgodności.
Potwierdzając odbiór Kupujący uzyskuje prawo własności towaru i z ta chwilą przechodzą na niego wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem sprzętu.

Podstawą rozpatrywania spraw reklamacyjnych oraz zwrotów jest opinia serwisu danej marki, stwierdzająca usterkę bądź wadę w działaniu reklamowanego towaru. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

Wszystkie produkty dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela na terenie Polski. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej i we wskazanej w niej sieci serwisowej.

W przypadku płytek nie ma możliwości zwrotu niewykorzystanych płytek.

Reklamacje, zwroty, gwarancje szczegółowo opisane w Regulaminie

 

max
Płatności
ing ing
Obsługujemy
płatności online
Przelew tradycyjny:
PLN - PL 25 1050 1399 1000 0091 4200 7328
EURO - PL 20 1050 1399 1000 0092 2658 8896